• تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ | کد خبر : 50306
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    لزوم بیان پیشرفتهای انقلاب اسلامی به مردم
    دیبا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت بیان و روایت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولان به مردم تاکید کرد.

    به گزارش دیباخبر به نقل از نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: باید کار‌های انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم تا مردم بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه کار‌هایی کرده است.

    وی افزود: دلیل اینکه ما ایام الله دهه فجر راگرامی میداریم این است که توصیه و سفارش امام راحل عظیم الشان است و به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری باید ایام پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

    امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه پیدایش انقلاب اسلامی با پیدایش دیگر انقلاب‌های جهان تفاوت زیادی دارد گفت: انقلاب سایر کشور‌ها به خاطر زمین یا اهداف نظامی بوده، اما انقلاب ما با هدف مشخص و روشن، بدون کودتا و با هدف اجرای دستورات اسلامی و گسترش دین اسلام به وجود آمده است.

    وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری‌ پیامبر گونه امام عظیم الشان، قدرت ایمان، وحدت و همدلی همه قشرهای مردم به پیروزی رسید تصریح کرد: امروز هم بقای انقلاب اسلامی وابسته به همین سه عامل است و انقلاب ما با همان صلابت امام راحل با رهبری حکیم و فرزانه انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای هدایت می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: باید از آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری حمایت و پشتیبانی کنیم این انقلاب با تقدیم خون هزاران شهید به دست ما آمده است و باید راه و اهداف والای آنها دنبال شود.

    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اضافه کرد: به لطف خدا امروز فرهنگ انقلاب صادر شده است و صدور فرهنگ مقاومت با تلاش شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور‌های مختلف صورت گرفته است به همین واسطه مردم مظلوم غزه محکم ایستادند و عقب نشینی نمی‌کنند این در سایه فرهنگ ایستادگی انقلاب اسلامی است

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تقویت ارتباط بین دولت و مردم، ترویج ارزش‌های اسلامی، ترویج مشارکت فعال در انتخابات، ترویج مسئولیت اجتماعی و چندین موضوع دیگر از اهداف اصلی است.

    حجت الاسلام اسکندری «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» را شعار امسال ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: در ستاد بزرگداشت دهه فجر امسال ۲۴ کمیته فعال خواهند بود و مراسم تجدید میثاق با ارمان‌های امام و شهدا در ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن دو برنامه مهم است که برگزار می‌شود.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز